Lista blogów » Mis Marli

Wyspa Hvar, Jelsa - moja podróż do Chorwacji #1

Zobacz oryginał

Hej Kochani!  Dziś przychodzę do Was ze stylizacją prosto z Jelsy –z miasteczka położonego na wyspie Hvar w Chorwacji :) Osoby, które mnie obserwują na Instagramie wiedzą, że pierwsze dni sierpnia spędziłam w Chorwacji, a do domu wróciłam dopiero wczoraj późnym wieczorem  :) Więc możecie się spodziewać postów z mojego wyjazdu oraz  kilku słów o moich spostrzeżeniach :) Takie posty będą przeplatane stylizacjami z Polski :)

Pierwszy tydzień naszego urlopu spędziliśmy na Rivierze Makarskiej, a dokładnie w miejscowości Krvavica. Jednak o tym miejscu opowiem Wam w innym poście, a dziś skupię się na miasteczku Jelsa, które widzicie na zdjęciach. Na wyspę Hvar popłynęliśmy statkiem z miejscowości Makarska. Był to rejs na dwie wyspy, drugą z nich był Brač (miasteczko Bol  - Złoty Róg) i naprawdę warto się na niego zdecydować. Pomimo, że w Jelsie byliśmy tylko godzinę i w zasadzie zwiedzaliśmy ją w biegu to te widoki i architektura zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Naprawdę romantyczne miejsce i cieszę się, że udało nam się zrobić tyle cudownych zdjęć :) Rozczarowało mnie tylko to, że nie widzieliśmy lawendowych pól, o których wspominano podczas rezerwacji wycieczki :) Co do drugiej wyspy – Brač - to plaża i woda w tym miejscu była przepiękna, a kolor wody turkusowy <3  jednak ceny jakie tam zastaliśmy trochę odstraszają :D Byliśmy tam 4 godziny i spędziliśmy je właśnie na plaży, chłodząc się w zimnej wodzie Adriatyku. W Internecie można znaleźć opinie, że woda z jednej strony "Złotego Rogu" jest cieplejsza, z drugiej zimniejsza, jednak moim zdaniem z obydwu stron była zimna :D

Sukienka - PEPCO
Kapelusz - Medicine
Sandały - Lasocki

Zaloguj się, żeby dodać komentarz.